Ik kan whatsapp niet meer openen, wat moet ik doen?

Ik kan sinds een paar dagen whatsapp niet meer openen. ik krijg dan eerst wit scherm (met de whatsapp balk erboven) maar geen gesprekken, niks. Ik krijg daarna even een zwart scherm dan krijg ik een melding dat whatsapp is gestopt. Dit is heel gek aangezien het opeens was en nog nooit eerder heb gehad. Ik kan ook niet bedenken dat ik iets heel erg raars heb gedaan met whatsapp.

Dit heb ik al geprobeerd:

* Mobiel aan en uit zetten.
* De app al heel vaak opnieuw gedownload. (ik krijg ook geen sms die je volgens mij wel moet krijgen met bevestiging code.)
* Eerst de app verwijderen dan mobiel tijdje uit en weer opnieuw downloaden.

Weet iemand hier alsjeblieft raad mee. Het is erg vervelend. bedankt alvast

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien is je android versie niet goed, of je telefoon is er niet compitabel meer mee, dat was ook op mijn telefoon dat ik een app niet meer kan openen, daarna weer wel. Je zal meer eens wachten op een nieuwe update van whatsapp.