problemen aansluiting modem

• marjolijn

Hallo iedereen,

Schiet mij maar lek. Ik heb urenlang geprobeerd, provider (Tele 2) gebeld, maar nog lukt het me niet om de modem (wireless) goed aan te sluiten op het netwerk van Tele 2. Het lampje DSL brandt nog altijd niet. Gebeld met Tele 2, modem is met goede kabels aangesloten, advies was om hoofdaansluiting nog even goed te bekijken.

Dat heb ik gedaan. Er zitten vier draadjes (verschillende kleuren) met koper goed aangesloten. Lijkt dus niets mis mee. Het gaat hier ook om de hoofdaansluiting. Nu moet ik wel dit laten weten, misschien schept dat meer helderheid: ik heb vanuit de stekker in de hoofdaansluiting een telefoonkabel getrokken naar adsl-ingang van de modem. Zoals het hoort. Er steekt alleen een kabel van onderen uit het telefoonstopcontact (hoofdaansluiting). Deze kabel zit met een klein stekkertje in het stopcontact, op de plek waar ook weer de vier gekleurde draadjes zijn aangesloten. Moet ik hier soms iets mee? Hoe moeten die gekleurde draadjes normaliter zitten?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Begin een beetje radeloos te worden.

Groetjes,

Marjolijn

• pikachu

The information you share is broad knowledge and should be read by people to open their eyes. I am very grateful for that. mapquest driving directions