compuserve

  • dirk

    heeft iemand met deze provider al zaken gedaan .hoe is hij en is de service goed .

    ik wil met telefoon werkt dir naar behoren of is er veel uit val van tele en internet.

    weer iemand hier iest over .ik wil namelijk van telfort af.

    mijn dank. dirk

  • Mick

    Erg prettig van Cs vindt ik dat ze 'n imap-gebasseerde emailserver hebben. dat betekent dat ze zelf ff de aoude mail verwijderen. De beloofde homepage opzetten is me bij hun alleen nooit gelukt.Service wisselend…

  • mike

    Ik was al eerder 2 keer klant van compuserve , die zijn prima hoor .

    ik wil ook graag van Telfort af .Ik twijfel nu tussen Compuserve en Alice , compuserve is al geprobeerd maar Alice nog niet , sucess dirk .

    groeten

    mike

  • Rob

    Geen prettige bijeenkomst, stap niet over naar Compuserve want deze wordt per 1 December 2009 overgenomen door Telfort, waarop deze zijn tarieven direct hebben verhoogd.Ikzelf zal geen minuut bij Telfort blijven, dus ben ik naarstig op zoek naar een andere provider.

    Gr.Rob

  • Mahdi

    Ik heb de laatse 4 jaar adsl+ telfonie “gratis binnen Nl bellen” van Cs.

    Perfect aansluiting

    Meerdere pc's op de modem kunt tegelijk aansluiten.

    stabiele verbinding.

    Goede klanten service deirect beriekbaar.

    Jammer per 1-12-2009 gaat Compuserve sluiten en heeft alle haar klanten aan Telfort verhuisd.

    Ik ga niet naar Telfort maar heb ik voor Alice gekozen voor 29.90 per maand bel je gratis en 20 mb internet snelheid en geen maandelijkse KPN abonnementkosten.

  • King

    You're on top of the game. Thanks for shraing.

  • Honeysuckle

    This info is the cat's paamjas!

  • pikachu

    I am really impressed with the topics you share, I will visit your posts more often. fireboy and watergirl