kpn of tele2 probleempje

• marco

hallo,

sinds een tijdje een probleempje met internet in het weekend, het is af en toe zo dat ik op zondag middag, bijna niet op internet kan komen, voor het eerst heb ik vandaag ook slechte internet o in ieder geval dat ik er niet lang op internet ben.

toch vandaag maar eens gebeld met tele2 , ik krijg de lijn binnen via kpn en de server van tele 2, nu zegt tele2 dat de lijn van kpn adsl1 is en dit een oude adsl lijn is???? en dit moet omgezet worden naar adsl2+ of iets dergelijks. Tele 2 geeft de kpn dus de schuld. Maar ik heb ook even met de kpn gebeld en die geeft tele2 weer de schuld dat de internet slecht is.

Nu zegt tele2 dat ze een 4 MB lijn analoog kunnen geven als ik dus ook de internet via hen neem, en garanderen mij geen problemen meer met internet. Kpn kan mij een 3 MB lijn garanderen ook zonder problemen.

ben ik nu gewoon in de maling genomen door allebei en is het een verkoop praatje geweest of zit er ergens een kern van waarheid in dat dit wel mogelijk is, ik heb tot op heden altijd adsl binnen gekregen via een isdn modem omdat het anders niet mogelijk was om internet en telefonie samen te doen.

Iemand een idee??

bedankt voor het lezen

marco

• ruud

heb hetzelfde probleem ook met telefonie,heb daardoor meer als 1,5 uur totaal in de wacht gezeten met mijn mob telefoon,deze kosten heb je dan ook aan je broek hangen.

Na telloze telefoontjesen het resetten van het modum,was het probleem nog altijd niet naar behoren apgelost.

Ik ben nu daarom nu op zoek gegaan naar een andere aanbieder,want goedkoop is duurkoop