advies hulp israpunt

  • andre

    Hallo beste lezers,

    ik heb van de week demodem enz ontvangen voor internet van telfort van 1995 per maand

    ik zou vandaag alles kunnen activeren maar helaas ben al van af gisteren bezig

    ik heb nog internet viade kabel home nu ziggo heb ik nog tot 1 aug.

    maargod wij wonen hier net een jaar en hebben nog nooit telefoon gehad van kpn maarnu heb ik een telefoonkastje aansluiting/israpunt waar de dikke blauwe kpn kabel binnenkomt van die aansluiting zijn de kabeltjes van af ja en ik weet niet welke ik moet aansluiten

    ik zal een foto bij plaatsen als het lukt

    er zitten gekleurde kabels in de dike kabel

    1x grijs

    1xzwart met koper gedraaid zeg maar

    1x wit met koper gedraaid

    2x rood

    2x blauw

    2x groen

    2x geel

    er loop nog een dikkere grijse kabel denk dat ie voor telefoon boven en in de woonkamer is geweest want ik heb meerdere kastje voor telefoon in de woning zitten

    ik hoop dat iemand mij ver kan helpen

    heb ook naar kpn gebeld maar die kan of wil mij niet helpen omdat ik geen produkt van hun hebben telefoon of internet

    ze willen wel een monteur sturen mag ik zelf de kosten betalen dat noemen ze nog eens klantenservice zeg

    alvast bedankt

    groet

    andre

  • viloka25

    Your article is very useful, the content is great, I have read a lot of articles, but for your article, it left me a deep impression, thank you for sharing. temple run 3

  • Dahovu

    Growth is not when we talk about great things but when we understand small things. =14.0ptt rex game