Wie heeft ADSL basic van XS4ALL ?

  • mike

    Wie heeft ADSL basic van XS4ALL (via KPN) ?

    Kunt u misschien voor mij een testje doen, ik heb zelf ADSL light, voor een online game is een lage ping naar de server in the VS heel belangrijk, daarom overweeg ik ADSL basic te nemen, ik moet echter eerst zeker weten dat mijn snelheid naar deze server daardoor aanzienlijk hoger wordt, ander heeft het geen zin.

    De ip van deze server is 69.56.227.178, u hoeft alleen ‘ping 69.56.227.178’ te doen en laat mij weten wat de waarde is, met ADSL light heb ik meestal rond 125 ms en dat is te hoog. Trouwens de game heet continuum(http://en.wikipedia.org/wiki/Continuum_(game_client)), het is grais en heel leuk, maar je moet wel een lage ping hebben.

    Al vast bedankt !!!

  • David de Graaf

    Mijn eerste adsl abbo was bij xs4all. veel klachten oa over snelheid, facturen, bereikbaarheid website, helpdesk enz. Dus overgestapt naar demon. Deze provider had zijn zaken gewoon voor elkaar en gaf wat zij beloofde.

    Tot Demon overgenomen werd door xs4all. mijn abbo bij demon werd gemuteerd naar adsl basic van xs4all. Ik had wel verwacht dat xs4all na 2 jaar wel zijn zaken op orde zou hebben, maar vanaf dag 1 is het geklooi alweer begonnen. Ik kan mijn eigen website niet meer bijwerken en de helpdesk is als vanouds slecht bereikbaar. De helpdeskmedewerker typt de vraag in op de pc en leest het standaard antwoord voor. Er is dus geen probleemoplossend vermogen.

    Dit is natuurlijk geen antwoord op jou vraag maar ik ben al op zoek naar een andere provider.

    eerste poging.

    tijd=123 ms

    tijd=122ms

    tijd=122ms

    tijd=168ms

    tweede poging, 15 minuten na poging 1.

    tijd=123

    tijd=122

    tijd=122

    tijd=121

    derde poging, 15 minuten na poging 2.

    tijd=122

    tijd=122

    tijd=122

    tijd=122

    voor de pingsnelheid maakt het eigenlijk niet uit of je voor xs4all kiest of blijft zitten waar je nu zit.

  • pikachu

    I am really happy to have found this site at last. Really informative and meaningful activities, Thanks for the post and effort! Please continue to share more as a blog. I have now saved it to my bookmarks so I can keep in touch with you. time calculator

  • yuioew

    An exciting auto football match awaits you at Rocket Soccer Derby. If you are a fan of the king sports game or you are a car racing player looking for something new 

    Rocket Soccer Derby