Cabel of Telefoonlijn

  • smit

    Hallo,

    ik vraag me af (of ik vraag aan jillie) wat is beter. Cabel of telefoonlijn voor ADSL internet?

    Ik heb net cabel internet van Essent opgezegt (wat een @!#$ bedrijf zeg), maar toch nieuwscherig over verschil tussen cabel en telefoonlijn

    Groetjes!

  • Menno

    Bij mij was het net anders om. Eerst Surfen en Bellen van Het Net/KPN, maar door veel ellende geswitched naar @Home en eindelijk geen echo meer op de lijn !

  • Cees

    Ik ben ruim 6 maanden bezig met Multikabel (Quicknet) om een storing maar niemand is geintresserd in mijn probleem. De oorzaak ligt altijd bij de gebruiker maar nooit bij de kabelaar. Een modem verwisselen, 2x biedt geen oplossing en ze doen verder helemaal niets en maar bellen voor € 0,10 per minuut en steeds weer het probleem uitleggen, werkelijk een drama!!!

    Wie heeft een provider waar ik een stabiele verbinding heb met de nieuwsgroepen?

  • Q. E.

    Tussen beide zit eigenlijk geen verschil. Beide kunnen problemen opleveren.

    Belangrijkste is eigenlijk om het gewoon goed aangesloten te hebben met degelijke kabels en het niet te ver van de hoofdaansluiting aan te sluiten.

    Cees schreef:

    >

    > Ik ben ruim 6 maanden bezig met Multikabel (Quicknet) om een

    > storing maar niemand is geintresserd in mijn probleem. De

    > oorzaak ligt altijd bij de gebruiker maar nooit bij de

    > kabelaar. Een modem verwisselen, 2x biedt geen oplossing en

    > ze doen verder helemaal niets en maar bellen voor € 0,10 per

    > minuut en steeds weer het probleem uitleggen, werkelijk een

    > drama!!!

    > Wie heeft een provider waar ik een stabiele verbinding heb

    > met de nieuwsgroepen?

  • pikachu

    The content you share is really helpful for me. I hope you will provide more great information. paper io 2