aansluiten adsl

  • Ron

    Hoi,

    Wat gebeurd er als ik na het isra punt maar voor de splitter een telefoon op die lijn aansluit??

    Ik lees vaak dat dat de adsl negatief beinvloedt, maar is dat ook werkelijk zo?

    Ik wil nml. een extra telefoon aansluiten, maar als ik dat moet doen vanaf de splitter dan krijg ik dwars door het huis zo'n lelijke kabel in het zicht.

    Iermand hier ervaring mee????

    alvast bedankt

  • roel

    Weet ik niet, lees het wel vaak.

    Mogenlijke oplossing.

    De telefoon kabels in huis zijn voor 2 lijnen.

    Sluit de adsl kant van de splitter aan op lijn 2 en de spraak kant aan op lijn 1.

    Als je dit doet gelijk na het het begin punt van de kpn kabel dan heb je spraak en adsl op elke aan sluiting. Nu kun je toevoegen waar je wil.

  • Q. E.

    Bij het plaatsen van een telefoon voor de splitter kan wanneer beide aanstaan 1 van beide wegvallen. Is niet per definitie zo mogelijk ander voorkomende storing is het flink last hebben van gekraak over de telefoon lijn.

  • pikachu

    Thank you for providing this interesting and interesting topic information. I will regularly update your next posts. fireboy and watergirl

  • lion

    Article. I like it. The creator of this post clarifies never-endingly strong concentrate no plans. Thankful for posting.    best wireless earbuds