slechte provider kpn

  • archi coors

    Het internet schijnt onlosmakelijk verbonden te zijn met thema's als de toekomst, snelheid, globalisering, nieuwe werkwijzen, betaalgemak, etc, etc.. Sinds twee weken heeft KPN of diens onderaannemer mij zonder enige reden van het internet gehaald. Er is iets niet goed met het koppelstuk? Een exacte tijd voor herstel kan niet gegeven worden; o tja, het formulier G is verstuurd maar we hebben nog geen reactie terug; het kan nog even duren; ja heel lang duren; we weten alleen niet hoelang precies. Om gek van te worden. Is dit nu het internet waar we zo afhankelijk van moeten worden? Dat zo belangrijk is om ‘connected’ te blijven. KPN gaat hier wel heel laks mee om!!! Het advies was om maar op te zeggen??? Mijn oproep is dan ook om KPN links te laten liggen. Als er zo omgegaan wordt met klanten dan wordt het hoog tijd voor een actie.

  • Rútjjxx

    KPN is in alle dienste: DUUR!

    dus ook hier in..en dus ook slecht!

  • Sven Heesterman

    Het lijkt er erg op dat kpn probeert te concurreren op machtspositie i.p.v kwaliteit.

    Die nieuwe rechtzaak tegen de staat is daar volgens mij weer een goed voorbeeld van.

    Kom van je luie reet kpn en ga eens écht concurreren. Mij ben je binnenkort in ieder geval ook kwijt, arrogante club!

  • M.L.Frankhuizen

    Heb begin juni aanvraag gedaan voor internet plus waar zo'n reclame voor wordt gemaakt.Zou binnen 3 weken bericht krijgen nog niets gehoord.KPN hierover gebeld totaal 44 min in de wacht gestaan. Wat kreeg ik te horen dat ik niet bekend ben bij KPN terwijl ik een klantnummer daar heb.Ze weten mij wel de rekening te sturen van de telefonie + internet maar toch ben ik daar niet bekend.Werd door de persoon op het 0900 nummer zeer onbeschoft behandeld.

    KPN ga zo door dan verlies je zeker klanten.Mij ben je al kwijt.

  • Rutger

    Tiscali is minstens zo erg….. oh ja, dat is sinds kort ook KPN, jammer…..