welke provider is ECHT goed

• bonheur

Hallo

Doordat ik op 1 augustus provider vrij ben en gelukkig van planet af ben.

En mijn had aangmeld via het Net door een fout van hun mijn order niet aangemaakt.

Dus daar ook geen vertrouwen in,ben ik op zoek naar een goede provider.

Ik zit vaak achter internet omdat ik een dierenopvang heb.

En een waar de aansluiting geen 6 weken duurt!

ik woon in het buitengebied van putten dus wij hebben hier geen kabel

Wie heb info!!!

Alles is welkom.

Alvast bedankt shirley

• Clément

Hoi,

Kijken of Tiscali een optie is, deze is ook heel erg goed.

Kijk even op www.internetten.nl en doe de postcode check.

Kan je kijken of Tiscali ook bij jou in het gebied te bereiken is.

Succes.

• bonheur

heel erg bedankt voor de tip!!!

MVG Shirley

• Jur

Planet slecht? Ik zit al denk ik zo'n 10jaar bij en geen problemen gehad….

Ga binnen kort over op KPN.:+

• Ton

Planet is als provider niet slecht, maar zodra je over wil stappen naar een andere provider dan komt de ware aard van planet pas naar boven.

nog officieel tot 1 augustus lid van planet, maar ze sluiten gewoon alvast je mailboxen af. noemen ze sociaal.

Ik ga over naar Orange incl. telefonie.

gr.

Ton

• elmo14

Heeft planet bij ook geflikt.

Ik was de eerste, hadden ze nog nooit meegemaakt

• Ton M.

Hoi Ton (naamgenoot),

Ik wens je veel succes toe bij Orange. Ben zelf sinds bijna 2 jaar abonnee op ADSL + internetbellen via Wanadoo en sinds de overname dus Orange. Ik heb in die 2 jaar heel wat malen de fameuze Livebox gereset, alles opnieuw geinstalleerd en een kapitaal verbeld (met mijn mobiele telefoon uiteraard omdat de vaste verbinding er weer eens uit lag).

Na een stevige schriftelijke klacht heb ik uiteindelijk ruim 2 uur met een deskundige medewerker van Orange telefonisch de hele installatie nagelopen. Hij gaf na lang vragen mijnerzijds toe dat het internetbellen technisch toch nog wel de nodige kinderziektes heeft en echt nog niet kan tippen aan de ouderwetse vaste telefonie.

Reden voor mij om tijdig op te zeggen bij Orange, met de vaste telefonie gewoon terug naar ‘good old’ KPN en nu nog een goede, betrouwbare ADSL-provider vinden. Wie heeft daarvoor een goede tip qua kwaliteit/prijs verhouding?

Groet, Ton.

• Bert

Over @home zijn de berichten in ieder geval niet heel goed. Maar ja, dat is kabel internet.

• Taimi

That's way more clveer than I was expecting. Thanks!