kpn heeft een sterk staaltje van zijn grenzeloze arrogantie tentoongespreid.
Onlangs kreeg ik van kpn een brief waarin vertelt werd dat mijn internetverbinding zou worden opgeheven en dat ik voortaan van kpn gebruik kon gaan maken.
Mijn internetleverancier betrekt zijn verbindingen bij fiberworld die ze vervolgens voor een deel bij kpn heeft ingekocht. Fiberworld heeft een conflict met kpn en daarom de betaling van (een deel van?) de rekeningen opgeschort.
Over de inhoud van dit conflict spreek ik me niet uit, daar weet ik niet genoeg vanaf.
kpn vind dit blijkbaar voldoende reden om de eindgebruiker te dwingen klant bij kpn zelf te worden.
Vandaag heeft kpn daadwerkelijk mijn oude verbinding beeindigt en mij gedwongen van hun eigen netwerk verbinding te laten maken.
Het over de rug van de eindgebruiker uitspelen van zakelijke conflicten is buitengewoon ongepast. Dit soort arrogante handelingen worden uiteraard niet beloond, ik zal daarom zowel zakelijk als prive mijn contracten met kpn gaan opzeggen.
Sven Heesterman