Leaseweb, Speedlinq of SpeedXS ADSL+2

• Teun

Hey mensen,

Ik zit al een tijdje te kijken naar een ADSL+2 Abbonnement. Het is bij ons toevallig beschikbaar we zitten er 1300 meter vanaf. Je kan bij XS4ALL een ADSL+2 verbinding kopen voor 80 euro per maand of bij leaseweb voor 22,85 per maand. http://www.leaseweb.com/index.php?p=adsl2-10m

Is Leaseweb bekent voor mensen? Ik wil er Vooral mee gaan Gamen en Downloaden enz. Internetten allemaal Ik dacht voor dat geld valt het best te proberen toch? Maar ik wil eerst weten of er ervaringen zijn want als we dat abonnement nemen zit je er meteen weer 1 jaar aan vast. Vaak last van connectie-problemen storingen bijvoorbeeld? Ik hoor het graag van jullie. Ik heb ook gekeken voor Speedlinq maar ik hoor er veel klachten over. Over de Support. SpeedXS is die ook goed?

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Teun van Rijswijk

• @!##

Geen van allemaal…

• Teun

Nuttig? Waarom ‘'Geen van allemaal’'? Ik zou graag uitleg hebben want het enigste wat ik heb gehoord is dat Speedlinq een slechte service heeft. Ik weet verder niets over SpeedXS of Leaseweb.

• Teun

ow ja.. ik zie bij jou trouwens ook (—.bbned.dsl.internl.net) Internl staan die is ook slecht?

• @!##

Inter.nl is ook slecht ja…

Ik ga er ook vanaf…

En ff voor jOu

Kies nooit voor een klein providertjj

Daar ga je meestal altijd mee de mist in….

• Vincent Stans

Ik gebruik nu al 6 maanden Speedling via bbned 10000/1024 heb een snelheid van download meer dan 1 MB/s van ftp servers upload 180 Kb/s naar bedrijven 120 kb/s naar andere gebruikers met een 6016/1024 via speedlinq BabyXL. Verder is de modem die geleverd was met een oude firmware heb de helpdesk gebelt en hebben mij verteld waar ik de update kon downloaden en hebben tevens een extra cd gestuurd met drivers, dit is voor mij een goede service. ps. ben teruggebelt door helpdesk dus geen uren aan de lijn !!!! slechts 1 of 2x geen connectie gehad maar dat was de volgende dag opgelost.

I Love my Connection

Hoop dat je nog wat aan de info hebt gezien het al 3 maanden na de laatste post is