welke adslverbinding zou ik het beste kunnen nemen

  • TAS

    hoihoi luitjes

    ik ben opzoek naar een andere adslverbinding

    we hebben sinds vorig september jaar adsl van wanadoo, maar we zijn er absoluut niet te vreden over, de telefoonverbinding is slecht, steeds steeds zegt hij dat die het nummer niet kent en als ik het dan nog een keer probeer met het zelfde nummer dan pakt die hem wel en duurt lang voordat hij verbinding maakt

    en over de verbinding met internet zijn we ook al niet over te spreken

    wel 10 keer per avond van de verbinding weg, mijn man heeft graag zijn webcam aan dus dan is het lastig, en dit is dus van af het moment dat we wanadoo hebben hier, eerst hadden we kabelinternet van @home die was dus echt veel beter maar we willen een goedkope met telefoon erbij

    wie weet een goede die beter is dan wanadoo, hij moet wel zeker 4mb hebben van snelheid wat er zitten hier dus 2 computers op en we downloaden veel ook wordt er hier veel spelletjes gespeeld

    eigelijk wilde ik versatel maar die is nu overgenomen door tele2, zou dat nog iets zijn

    wie weet een goede want deze gaat eruit en nu zeker nu ze 4cent op de telefoon gaan zetten

    wie helpt mij???

    gr: TAS

  • Joe

    Kijk eens op http://www.kieskeurig.nl . Daar kan je gericht zoeken op basis van je wensen en ook ervaringen van anderen lezen.

  • pikachu

    Currently, the Covid-19 epidemic is a red alarm in the world, so everyone should be aware of disease prevention and protect the health of themselves and their family members. atari breakout

  • clamb

    Everyone ought to read what you've written because it contains a wealth of knowledge that can help them become more open-minded. I am extremely appreciative of that. wheel spinner