Livebox wanadoo

  • Niels 125

    Mijn Livebox loopt om de haverklap vast( geen internet+telefonie), kan er dan via webbrower nog wel inkomen, maar kan niets vreemds vinden.

    Iedere keer wanadoo gebeld: Ik moet bellen als mijn verbinding er niet is zeggen ze dan. (net of dat wil als je geen verbinding hebt).

    Er wordt na de zoveelste klacht een nieuwe livebox beloofd als hij de volgende keer weer problemen geeft, is dus weer vastgelopen: maar geen nieuwe livebox, het ligt er nu opeens aan dat volgens hun de maximale afstand van tel.aansluiting tot de livebox ogeveer 1,5 meter mag zijn.

    WIE KAN MIJ HELPEN

  • Clément

    Bovenstaande klopt wat wanadoo zegt met die 1,5 meter tusen de aansluiting en de livebox.

    Maar dat hij steeds vastloopt is wel erg raar.. want het is een modem. Maargoed ik hoor zoveel slechte dingen over de wanadoo livebox, ben blij dat ik het hier nog niet kan nemen. want ik WIL het niet eens nemen.

    Maargoed zal zeggen probeer het eens de livebox anders aan te sluiten.

    Succes.

  • pikachu

    The information you share is broad knowledge and should be read by people to open their eyes. I am very grateful for that. time calculator