Wanadoo Familie = oplichting

  • Andre Thelen

    Ik heb een Wanadoo Familie aansluiting sinds 1 augustus. Ondanks dat ik alles juist heb aangesloten ontvang ik nog steeds facturen van de kpn voor gesprekken (naar vaste nummers). Diverse keren aangegeven bij Wanadoo en geschreven en heb per brief volgend antwoord ontvangen: “de levering van een telefoondienst via de wanadoo livebox betreft niet de belofte dat u ten allen tijde gratis kunt bellen naar vaste nummer” en “als wanadoo telefonie via de livebox niet functioneert is wanadoo niet verantwoordelijk voor de gesprekskosten die u in zo'n geval maakt”. Wanadoo zal niet de gesprekskosten vergoeden. Ook de aangegeven snelheid van 20mb/sec wordt bij lange na niet waargemaakt, bij mij is het maximaal 4,5 mb/sec.

    BEGIN HIER NIET AAN, HET ZIJN EEN STEL OPLICHTERS DIE HUN AFSPRAKEN NIET NAKOMEN !!!!!!!!!!!!!!!!

  • Bas

    Ik kan het toch niet nemen want zit buiten het gebied van aanbieding van Wanadoo Familie en volgens wanadoo gaat dat er ook nog lang niet in zitten ook… dus lekker rustig…

    Succes alsnog met je verbinding….

    Ik ben Wanadoo ook zat want ik heb nu de lite verbinding van hun… alleen meer geld vangen en geen service leveren

    …Andre Thelen schreef:

    >

    > Ik heb een Wanadoo Familie aansluiting sinds 1 augustus.

    > Ondanks dat ik alles juist heb aangesloten ontvang ik nog

    > steeds facturen van de kpn voor gesprekken (naar vaste

    > nummers). Diverse keren aangegeven bij Wanadoo en geschreven

    > en heb per brief volgend antwoord ontvangen: "de levering van

    > een telefoondienst via de wanadoo livebox betreft niet de

    > belofte dat u ten allen tijde gratis kunt bellen naar vaste

    > nummer“ en ”als wanadoo telefonie via de livebox niet

    > functioneert is wanadoo niet verantwoordelijk voor de

    > gesprekskosten die u in zo'n geval maakt". Wanadoo zal niet

    > de gesprekskosten vergoeden. Ook de aangegeven snelheid van

    > 20mb/sec wordt bij lange na niet waargemaakt, bij mij is het

    > maximaal 4,5 mb/sec.

    > BEGIN HIER NIET AAN, HET ZIJN EEN STEL OPLICHTERS DIE HUN

    > AFSPRAKEN NIET NAKOMEN !!!!!!!!!!!!!!!!

  • Rob van Lingen

    Hallo,

    Ook ik wik mijn ongenoegen kwijt omtrend deze verbinding

    Begin januari 2006 is wanadoo familie + telefoon opgeleverd, conclusie:

    Telefoon weergave slecht een veel te hoge signaal ruis verhouding.(Philips 211 dect)

    Adsl ( tot ) 20Mb bij mij is de bandbreedte 2,3 Mb

    Ik vraag mij af of ik nu nog de boel kan terug draaien mijn oude adsl via kpn 1,5 Mb reageerde sneller.

    Een ieder mag zelf zijn conclusie trekken.

    Rob

  • Henk Visser

    Helemaal mee eens, Ik heb nu een half jaar Wanadoo Family met onbeperkt bellen voor € 6,00 dus, gaan ze per 21/2 een starttarief hanteren. de opzegbrief is al weg. Ik hoop dat velen dit met mij zullen doen.

  • pikachu

    I regularly visit your website and find a lot of interesting information. Not only good articles, but also great comments. Thank you and hope your site grows stronger. fireboy and watergirl