Wanadoo ADSL + telefonie

  • robster

    Aangezien voor dit product zoveel reclame gemaakt wordt heb ik een paar vragen.

    - wanadoo adsl & telefonie

    1) Heb je hier een speciale telefoon voor nodig?

    2) De modem die hierbij geleverd wordt is dat een draadloze modem of kun je een aparte draadloze modem kopen (of moet die dan aan bepaalde eisen voldoen)?

    3) Weet iemand de tarieven van wanadoo adsl + telefonie? Zijn ze nou echt goedkoper dan KPN of is de kwaliteit niet zo heel goed van deze dienst?

    Ik heb gehoord dat je je kpn-abonnement omlaag kunt zetten naar belbudget. Kun je dat per direct doen? M.a.w. heeft KPN geen opzegtermijn???

    4) Ik neem aan dat je het KPN-nummer kunt meenemen naar wanadoo en een eigen nummer kunt nemen bij wanadoo om voordeliger te bellen. Hoe weet je met welk nummer je zelf belt dan?

  • Sjoerd

    1) Je kunt je oude telefoon blijven gebruiken! Daarnaast is er de mogelijkheid, indien je dat wenst, gebruik te maken van videobellen.

    2) De ‘Wanadoo Livebox’ die je bij je abonnement krijgt is voorzien van een draadloze netwerk functionaliteit.

    3) Als je gaat vergelijken met een los ADSL en bel pakket ben je met een gekoppelde dienst vrijwel altijd goedkoper uit. Zowel kwa abonnements als telefonie kosten. Het is natuurlijk ook afhankelijk van je bel en internet gedrag. Kijk en vergelijk en je zult een goed beeld krijgen.

    Wanadoo ADSL & Telefonie - http://www.wanadoo.nl/adsl/adsl_telefonie.html

    KPN InternetPlusBellen - http://www.kpn.com/kpn/show/id=993550/keyword=internetplusbellen

    Over de kwaliteit is gezien de nieuwigheid nog vrij weinig te zeggen.

    Indien je gebruik gaat maken van KPN InternetPlusBellen kun je je vaste telefoonlijn opzeggen. Ook schijnt wanadoo een eigen netwerk te hebben/ontwikkelen, maar daar kan ik met betrekking tot dit product niks over vinden.

    Overstappen van belbasis naar belbudget kan via 0900-0244, ze kunnen de wijziging dan per direct doorvoeren.

    4) Klopt je krijgt een extra nummer van Wanadoo. Over de verdere gang van zaken hieromtrent kan ik niks vinden op de website van Wanadoo.

  • Andre Thelen

    Niet aan beginnen, dit zijn oplichters. Naast de wanadoo faktuur blijf je facturen van kpn ontvangen. Deze kosten worden niet vergoed. Ook de aangegeven snelheid wordt bij lange na niet gehaald. Niet doen !!!!!!!!!!!!!!!

  • BW

    het staat duidelijk vermeld dat je gewoon actief blijft bij KPN, dus dat is niet vreemd, bij Tiscali bieden ze aan je abo op te zeggen, en tiscali rekent je dan +- 10 euro voor de KPN fee, maar je blijft van KPN gebruik maken….

    (alleen dan niet zichtbaar) Hoe het met de snelheid zit weet ik niet….

    Andre Thelen schreef:

    >

    > Niet aan beginnen, dit zijn oplichters. Naast de wanadoo

    > faktuur blijf je facturen van kpn ontvangen. Deze kosten

    > worden niet vergoed. Ook de aangegeven snelheid wordt bij

    > lange na niet gehaald. Niet doen !!!!!!!!!!!!!!!

  • Henk Visser

    Niet aan beginnen want per 21/2 gaat wanadoo een starttarief van 4 cent per gesprek berekenen, tel het aantal gesprekken op een dag mar eens en je zult ien dat je alsnog duur uit bent

  • pikachu

    The information you have produced is so good and helpful, I will visit your website regularly. time calculator