adslcentrale.nl

  • Klaas Duster

    Wie is de eigenaar eigenlijk van bovenstaande site.

    Want de toon die daar geslagen word bevalt me enigzins.

    Dreigen om naar Wanadoo te stappen in het geval er weer

    verkeerde info word gegeven..

    Hoe weet hij dat ik bij wanadoo zit? dus meneer heeft een ip checker

    op zijn website staan… lekker privacy noem ik dat dan.

    Zal ik straks een klacht indienen bij pcextreme.nl want deze is de

    hosting van deze website.

  • Sjoerd

    Indien je het niet eens bent met de policy van een bepaalde website. Bezoek hem dan gewoon niet (meer)? Hier klagen heeft in ieder geval weinig zin. Eventuele adresgegevens kun je opvragen bij de sidn.

    Het is voor ons ook erg moeilijk in te schatten wie er ‘gelijk’ heeft in deze kwestie. Indien adslcentrale.nl niks doet dat verboden is bij de wet of wat in verregaande mate ingaat tegen de internet ethiek zullen ze je klacht waarschijnlijk van de hand wijzen.

    Vrijwel elke website houdt statistieken bij met daarin onder andere ip gegevens van haar bezoekers. Als er bij jou iemand aan de deur komt wil je toch ook weten wie het is voor je hem of haar zomaar binnenlaat? Vergeet niet dat de meeste website privé eigendom zijn!

    Veel succes in ieder geval en probeer voor jezelf even te beoordelen of je klacht terecht is of dat je zelf misschien een klein beetje fout hebt gezeten ergens ;)

  • pikachu

    Your post content is being interested by a lot of people, I am very impressed with your post. I hope to receive more good articles. time calculator