Ik kan er heel kort over zijn:
Begin niet aan Wanadoo!!!!
Misschien ter verduidelijking ff mijn klachten, oordeel zelf:
sinds ruim een week abonnee van Wanadoo (family´+ telefonie) aanvraag voor wireless maar die is niet leverbaar, eerst eind januari daarna blijkt eind februari en weer later zou ik de set binnen een paar dagen krijgen (nog niet ontvangen)..
- ik heb een enorme brom op de lijn
- mijn voicemail van Wanadoo werkt niet
Hierover een klacht ingediend, maar ze konden het niet oplossen, sterker nog sinds de pogingen het op te lossen heb ik helemaal geen telefonie meer. De helpdesk is niet vooruit te branden, telefonisch blijf je steeds dezelfde info doorgeven en een reactie komt er niet.
Na veel bellen en mailen eindelijk een nieuwe livebox, want hiermee zou alles opgelost zijn.
Natuurlijk niet, dus weer naar de helpdesk. Daar kreeg ik te horen dat ze nu geen tijd hebben en over 5 dagen (!) mijn klacht in behandeling gaan nemen.
De internet helpdesk had mijn probleem alweer als opgelost beschouwd. Na weer een klacht alleen maar een melding dat mijn klacht werd doorgezet naar een andere afdeling, en weer werd de klacht als opgelost beschouwd.
Ondertussen werd natuurlijk ook het starttarief ineens ingevoerd en wacht ik nog steeds op een telefoontoestel (was onderdeel van de aanbieding) en mijn draadloze set.
Dit was voor mij de druppel en toen heb ik het opgezegd. De medewerker gaf toe dat er heel veel mensen zijn die geen telefonie hebben en dat er heel veel opzeggingen zijn. Dat geeft voor mij alleen maar een bevestiging dat ik het juiste besluit heb genomen om op te zeggen..
Nu alleen het probleem , waar ga ik nu naartoe?