Tiscali klanten overgeheveld naar planet

  • Erwin

    Ik ben onlangs door Tiscali overgeheveld naar Planet internet (omdat ik op het KPN netwerk zit).

    Ergens in juli is er eens een mailtje geweest dat alle KPN klanten van Tiscali naar Planet zouden worden geschopt maar verder heb ik van Tiscali niets gehoord.

    Tot ik afgelopen donderdag een mailtje van Planet kreeg, dat ik nu moest overstappen.

    Wel erg vreemd dit. Geen brief, geen email van Tiscali….. (ik had iets meer communicatie van met name Tiscali verwacht).

    Maar goed, ik heb niets tegen Planet en dus ben ik aan de slag gegaan (modem configureren email instellingen aanpassen) en ja hoor ik had meteen verbinding.

    Eigenlijk heb ik dus helemaal geen klachten.

    Wat is nu mijn probleem.

    Ergens op de site van Planet, staan de tarieven. Als ik zelf zou zijn overgestapt naar Planet, zou ik het eerste jaar 10 euro per maand korting krijgen op een ADSL standard abonnement (eerste jaar 24,90 ipv 34,90).

    Nu ben ik door Tiscali overgezet (niet uit vrije wil), maar ik zie tot mijn verbazing dat ik gewoon meteen de volle 34,90 mag gaan betalen.

    Vinden jullie dat ik nu ook recht heb op de 10 euro korting, en zijn er mensen met dezelfde ervaring (oud Tiscali klanten op het KPN netwerk).

    Overigens moet ik er bij zeggen dat ik nog geen afrekening heb gehad. ik zag het alleen staan op de sites die ik moest doorlopen tijden de conversie. Dus wellicht praat ik voor mijn beurt.

    Alvast bedankt.

    Erwin

  • safegirl

    Beste Erwin,

    Je kunt het contract laten ontbinden je had een contact met Tiscali en niet met Planet, volgens mij kun je om deze reden onder het contract uit. Je moet eens kijken op www.trosradar.nl en www.kassa.nl wellicht dat je daar iets kan vinden.

    Greetz,

    Safegirl.

  • Erwin

    Ehh ja maar ik hoef niet perse onder het contract uit.

    Ik betaalde bij Tiscali hetzelfde, maar ik vindt het alleen niet meer dan logisch dat ook ik die korting krijg.

    Overstap is overstap lijkt mij.

    Het zou logisch zijn dat ik er dan wel weer een jaar aan vast zit, maar dat boeit me niet.

    Anders zou ik idd nu het contract kunnen opzeggen (ben al 5 jaar lid van Tiscali) en dan meteen weer een nieuw afsluiten.

    Een hoop gedoe en niet nodig lijkt me ( en dan mag planet zijn gratis modem gewoon houden).

    In ieder geval bedankt voor je info.

    groetjes,

    Erwin

  • Dragon

    kun je mij het standaard modem password geven want ik kom er niet in .Het is niet mijn verbinding ik ben er op aan het passen .

  • pikachu

    The contents you share are really helpful to me. I hope you will provide more great information. bmi calculator

  • Reece

    pikachu

    The contents you share are really helpful to me. I hope you will provide more great information. shaman's dream online slot

    Deze interesse in het programma

    dit jaar alleen maar bevestigt

    dat een echte ondernemer

    weet hoe hij obstakels moet transformeren

    in kansen en is niet bang voor verandering,

    want er is een reden waarom er zoveel succesvol zijn,

    actief en vol vertrouwen in zichzelf en hun

    en vertrouwen in zichzelf en hun bedrijf, zoveel vrouwen zijn naar voren gekomen

    van hun bedrijf, zoveel succesvolle, actieve en zelfverzekerde vrouwen hebben vandaag het woord genomen. Wij, op onze beurt

    probeerden ook mee te doen

    in diverse initiatieven ter ondersteuning van

    ondernemers tegen de achtergrond van de pandemie,

    en we hebben webinars georganiseerd over het minimaliseren van

    Wij hebben ook getracht deel te nemen aan verschillende initiatieven om ondernemers te steunen tegen de achtergrond van de pandemie.

    van de crisis, en ze hebben de wedstrijd niet geannuleerd

    ondanks alle beperkingen door te verhuizen

    veel van de procedures in een online formaat.

    Als hoofd van het Business Women's Program.

    programma, kan ik zien dat dit zijn vruchten heeft afgeworpen.

    Ik zie dat het zijn vruchten heeft afgeworpen en een positieve weerklank heeft gevonden bij onze

    Ik zie dat het zover is gekomen.

    De statistieken over de concurrentie spreken voor zich.