Ik ben onlangs door Tiscali overgeheveld naar Planet internet (omdat ik op het KPN netwerk zit).
Ergens in juli is er eens een mailtje geweest dat alle KPN klanten van Tiscali naar Planet zouden worden geschopt maar verder heb ik van Tiscali niets gehoord.
Tot ik afgelopen donderdag een mailtje van Planet kreeg, dat ik nu moest overstappen.
Wel erg vreemd dit. Geen brief, geen email van Tiscali….. (ik had iets meer communicatie van met name Tiscali verwacht).
Maar goed, ik heb niets tegen Planet en dus ben ik aan de slag gegaan (modem configureren email instellingen aanpassen) en ja hoor ik had meteen verbinding.
Eigenlijk heb ik dus helemaal geen klachten.
Wat is nu mijn probleem.
Ergens op de site van Planet, staan de tarieven. Als ik zelf zou zijn overgestapt naar Planet, zou ik het eerste jaar 10 euro per maand korting krijgen op een ADSL standard abonnement (eerste jaar 24,90 ipv 34,90).
Nu ben ik door Tiscali overgezet (niet uit vrije wil), maar ik zie tot mijn verbazing dat ik gewoon meteen de volle 34,90 mag gaan betalen.
Vinden jullie dat ik nu ook recht heb op de 10 euro korting, en zijn er mensen met dezelfde ervaring (oud Tiscali klanten op het KPN netwerk).
Overigens moet ik er bij zeggen dat ik nog geen afrekening heb gehad. ik zag het alleen staan op de sites die ik moest doorlopen tijden de conversie. Dus wellicht praat ik voor mijn beurt.
Alvast bedankt.
Erwin