Tiscali zit te liegen

• Henk V

Op de website van ze vermelden ze de actuele storingen al niet meer bij Tiscali. Ook op teletekst zijn ze verdwenen met hun mededelingen. De laatste tijd constant storingen en problemen. Bel ik vanavond, vragen ze eerst waar ik woon en zeggen dan, dat klopt daar kunt u problemen hebben. Een maat van me aan de andere kant van Nederland, doet hetzelfde. Zelfde verhaal. Ik ben het kotsbeu. KPN (HetNet), ik kom er weer aan.

• safegirl

Ik heb nooit geen problemen en of klachten met Tiscali. Ik ben een zeer tevreden klant

Greetz,

Safegirl

• Peter

Hoi ,

Enkele maanden geleden heb ik dezelfde problemen gehad als Henk V. Constant storingen en de helpdesk van Tiscali wist van niets.

Het ligt niet aan mijn apparatuur want een kennis van mij die enkele straten verderop woont heeft precies dezelfde klachten gehad.

Ik woon in de stad Groningen.

De laatste tijd gaat het echter een stuk beter.

Hiervoor had ik ADSL van Wanadoo via het KPN netwerk. Dat was duurder, langzamer maar stukken stabieler.

Groeten, Peter

• pikachu

Your post content is being interested by a lot of people, I am very impressed with your post. I hope to receive more good articles. shell shockers

• ThopTv

I’ve been browsing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like

yours. It’s pretty worth enough for me. Really thank you ThopTvApk a live application.