overstappen naar adsl?

  • robbie van schie

    hallo,

    ik heb een vraagje:

    op dit moment ben ik bij @home en betaal zo'n 45 eurie per maand voor onbeperkt internet via de kabelmodem en ben op zich erg tevreden: nooit crashen, altijd verbinding, redelijk snel, etc.

    ik zie op tv al die aanbiedingen voorbij komen van adsl en vraag me af of het toch niet slimmer en goedkoper is om over te stappen naar een andere provider. en wat is dan een goede provider voor me??

    ik heb geen vaste telefoonlijn in huis…

    ik hoop dat jullie wat orde in de chaos van aanbieders voor me kunnen brengen,

    alvast bedankt, robbie

  • de arts

    volgens mij moet je eerts een telefoon lijn hebben om adsl tekunnen nemmen

    en wat gaat dat je kosten plus dat je een telefoon ablement moet hebben voor adsl

    kijk eens wat dat je kost per maand

    de groeten van de arts

  • robbie van schie

    hoi arts,

    bedankt voor je reactie, volgens mij hoef je er tegenwoordig geen vaste telefoonlijn meer voor te hebben.

    weet iemand anders dit misschien?

    groeten robbie

  • Jeppoos

    Aub. direkt overstappen op adsl, ik heb nog nooit anders gehad en probeer ook mensen die kabel hebben, direct te confronteren met adsl.

    Het heeft zoveel voordelen, kijk alleen maar naar de sneldheid, adsl biedt veeeeeeeeeel meeeeeeeeeer snelheid voo hetzelfde geld.

    Je zegt, ik heb geen problemen met home, nou, ik ken er genoeg, die wel problemen hebben met home, ik heb al 3 jaar adsl en heb geen problemen.

    De snelheid is gisteren weer verhoogd van 1600 naar 3072 down en 512 up is gelijk gebleven, vergelijk dat ff met @home, dan blijven ze nergens.

    Ik ben zo enthousiast over adsl, qua kostenplaatje en voordelen, ik zou iedereen in Nederland over willen halen om naar adsl over te stappen.

    Als ik de reclame zie van @home op tv, begint bij mij alles te rillen !!!!

    Kijk maar op www.breedbandshop.nl, dan weet je genoeg.

    Groetjes, Jeppoos.

    (Ik heb geen aandelen of zo in de adsl-aanbieders !!!!!!)

  • robbie

    bedankt voor je reactie,

    je bent erg enthousiast, ik ben blij dat jij het voor jezelf gevonden hebt…

    ik ga me zeker meer verdiepen via de site die je geeft.

    het klinkt allemaal erg posotief zoals je het schrijft.

    dank, robbie

  • wil

    Moet je een bestaand telefoonnummer hebben? Ik wil juist kpn afzeggen!!

  • robbie

    hoi wil,

    nee dank je,

    ik weet nog niet hoe ik het precies ga doen.

    maar toch bedankt,

    groeten robbiewil schreef:

    >

    > Moet je een bestaand telefoonnummer hebben? Ik wil juist kpn

    > afzeggen!!

  • robbie van schie

    maar…. na het lezen van de breedbandshop heb ik toch nog wat vragen:

    - kan ik adsl hebben, zonder me aan te sluiten bij kpn?

    - ik zit nu bij @home en betaal ongeveer 45 euro, maar overal zie ik @home budget staan. kan ik niet gewoon “met gesloten beurzen overstappen”?

    - heeft iemand van jullie ervaring met Speedlinq All-in 4096?

    alvast hartstikke bedankt voor het meedenken!

    groet robbie

    (noob) -ahum-

  • robbie van schie

    dat van dat overstappen heb ik al gevonden, het kan wel, kost 20 euro en ik ga dan naar een abbo van 17,95 per maand…

    ga ik nog ff over nadenken…

    pffff, wat een dilemma's!

    robbie

  • kruiskabel

    Overstappen prima, maar kijk uit voor Tiscali ! Die nemen het niet zo nauw met hun klanten. Lijken leuke aanbiedingen maar zodra ze je geld binnen hebben komt de aap uit de mouw. En er zijn genoeg goede andere aanbieders.

    goed om te weten dacht ik zo.