ADSL Instap- surfen (het Net)

• johan

Hallo,

Wat vinden julle daarvan,

Als je een nieuw abonnement neemt van Het Net Instap Surfen dan betaal je de eerst 6 maanden ?9,95 en daarna ?19,95 en zonder datalimiet,

Maar bestaande Instap Surfen abonnementen betalen ?19,95 en met een datalimiet van 250 MB

Ik vind dat niet netjes tegen over bestaande abonementen die wel een datalimiet hebben .

Graag jullie reacties.

Groetjes Johan

• Maurice

Ik ben het geheel met je eens! Al een half jaar lang betaal ik het dubbele met die ouderwetse datalimiet! HetNet zou naar bestaande klanten ook een aantrekkelijk aanbod moeten doen, willen ze klanten behouden.

Ik stap nu in ieder geval over naar een andere provider. Je kunt dit het beste ieder jaar opnieuw bekijken is mijn mening.

Groet,

Maurice.

• johan

Bedankt voor je steunbetuiging Maurice,

Ik heb een mailtje gestuurd over dat geval naar HetNet

Je ben voor een jaar gebonden aan dat abonnement en daarna heb je een opzeg termijn van een maand ,dus je kunt dan naar een ander overstappen..

Groetjes Johan

• peter

bekend verhaal, heb hetzelfde bij mijn huidige provider (quicknet). nieuwe abbonnees betalen 19 euro voor 5mb, ik 26 voor 1mb…. hoor al 3/4 jaar dat er een actie komt voor bestaande klanten.

niet voor mij , want ik ga ergens anders heen. hetnet snel of demon 3mb…. suggesties?