direct-adsl

  • Charlie

    Heb het voornemen een direct-adsl (lite)abonnement te nemen. Dus zonder vaste telefoonaansluiting aangezien ik alleen mobiel wil telefoneren.

    Willen degenen die een direct-adsl abonnement hun ervaringen op dit bord zetten ?

  • jb van viegen

    Heb sinds 15 september direct adsl-lite van kpn, zonder telefoon aansluiting

    zat eerst bij zonnet en dat werd versatel en had daar ook lite.

    het opzeggen bij versatel moest ik zelf doen maar ging heel makkelijk en ook nog eens telefonisch.(hepldesk)

    het aanmelden bij KPN was ook telefonisch in 5 minuten geregeld en de overstap

    verliep probleemloos zonder ook maar 1 sec. adsl te moeten missen.

    vanaf 18 oktober gaat de telefoonlijn eraf bij mij, dus dan heb ik echt alleen adsl van kpn,zonder telefoon abbo.

    ze hebben me verzekerd dat ook dat zonder problemen gaat verlopen.

    het enigste nadeel van direkt adsl is dat je geen pop3 mail adres meer hebt,

    moet het nu doen met hotmail.

    voor de rest, hulde voor KPN want die mensen doen echt hun best aan de telefoon,

    en dat mag ook wel eens gezegd worden vind ik,

    succes ermee en groet

  • Charlie

    Bedankt !!!

  • john

    hoi.

    ik had kabel en ben over gestapt naar de kpn adsl zonder vaste telefonie

    alles staat goed hier alleen nog geen data verkeer dus ik kabel nog even door

    kpn komt ook met email maar dat duurt nog even

    ik gebruik nu gmail maar daar moet je een uitnodiging voor krijgen.

    als jullie willen kan ik er wel 1 sturen het is geheel gratis en de mail box is super groot en je kan je mail overal ter wereld bekijken.

    ik hoop dat ze het probleem snel vinden bij kpn

    de helpdesk doen hun best maar het moet van een hoger echelon komen en dat duurt nou net even wat langer dan verwacht.

    gr john