problemen ongevraagde overstap het net / freeler

  • rick

    Onlangs ben ik ongevraagd door een medewerker van het net abbonee gemaakt.

    Na terugkomst vakantie lagen de papieren thuis met de bevestiging van kpn.

    Een klachtenprocedure is gestart volgens het net. duurt al 3 weken

    Nu na 3 weken pas een reactie ;

    Ten eerste onze excuses voor de lange afhandeltijd.

    Uw probleem is reeds in bahandeling bij onze klachtenafdeling. U wordt geïnformeerd zodra het probleem is verholpen.

    Volgens freeler mijn ex / huidige provider kunnen ze er niets aan doen, wel vertelde een helpdeskmedewerker van freeler mij dat het meerdere mensen is overkomen!!

    volgens freeler kan men de overstap niet ongedaan maken!

    Ik ben het zat, wat kan ik doen ?

  • Sonia

    Beste Rick,

    Exact dezelfde situatie maak ik nu mee maar dan met kpn / wanadoo. Ben telefonisch benadert door kpn (niet ik zelf maar mijn minderjarige zoon van 17) verkeerd ingelicht en voor ik het wist is er naar aanleiding van dat telefoontje een bevestiging gestuurd van een verlenging van 1 jaar.

    Wanadoo heeft zijn abonnees hierop geattendeerd en op de website van wanadoo kun je zien hoe je dat eventueel zou kunnen annuleren. www. wanadoo.nl/belactie

    Mocht je de opzeggingsbrief willen ontvangen stuur me een mail dan verstuur ik die door.

    gr,

    Sonia

  • pikachu

    I am really happy to find this website finally. Activities really informative and meaningful, Thanks for the article and effort! Please continue to share more like a blog. I have now saved it to my bookmarks so I can stay in touch with you. paper io 2