tiscali

  • jeeryboy

    Ik wil adsl van tiscali nemen volgende maand? of is tiscali niet goed? Heb jij ervaring laat t me weten…

  • sweenie

    Niet doen kan veel beter met versatel ik heb nu tiscali maar alleen maar ellende en dan die gratis aansluitkosten moet je eerst betalen dan moet je je nota van hun met betalingsbewijs naar hun opsturen en kan je 6 weken op je geld zitten wachten nou die 250 euro moet je maar niet anderhalve maand kunnen missen.jeeryboy schreef:

    >

    > Ik wil adsl van tiscali nemen volgende maand? of is

    > tiscali niet goed? Heb jij ervaring laat t me weten…

  • lamarr

    Bij mij is alles perfect verlopen. Binnen 2 weken was de lijn omgezet en had ik m'n modem in huis en het werkte gelijk perfect. Na 6 weken had ik m'n geld van m'n modem niet binnen, mailtje gestuurd naar de helpdesk en 5 dagen later stond het op m'n rekening. Tot nu toe nog alleen goede ervaring ermee gehad (ff afkloppen)

    Voordeel van tiscali is dat ze een redelijke newsserver hebben, waar ik meestal toch wel 450k haalt. Bij versatel kwam ik nooit boven de 20k uit.

  • douwe lap

    18-7-2005

    ik wacht al drie maanden op mijn geld

  • y de wijs

    Ben al een maand bezig om een goede verbinding te krijgen, wordt steeds verbroken!!!!!

  • Wim

    Ik heb in maart tiscali special met telefonie genomen.

    Ik kan je dit zeggen een betere keus had ik niet kunnen maken.

    Alles werkt feilloos,ook de telefonie.

    Ik stap niet zo snel meer over.

  • HansKrimp

    1 okt. overgestapt vn Wanadoo op Tiscali telefonie.

    Even half uurtje zonder ADSL en daarna als een speer.

    Sinds enkele dagen telefonie geactiveerd. Absoluut dezelfde gesprekskwaliteit als bij KPN en zonder kosten (vaste verbindingen)

    Iedereen aan te raden.

    (Nog steeds geen rekening gehad voor het modem enz., vergeten?)Wim schreef:

    >

    > Ik heb in maart tiscali special met telefonie genomen.

    > Ik kan je dit zeggen een betere keus had ik niet kunnen maken.

    > Alles werkt feilloos,ook de telefonie.

    > Ik stap niet zo snel meer over.

  • wim

    Maak je geen zorgen die rekening komt nog wel, duurde bij mij 2 maand.

    Maar inderdaad telefonie werkt uitstekend, zelfs zo goed dat ik ben overgestapt van telefonie basis naar compleet. ik ben helemaal van KPN af.

    Nee in tegenstelling tot wat anderen beweren ben ik dik tevreden over tiscali.

    Heb hiervoor adsl comfort gehad van Planet, maar dat was niet zo goed als Tiscali en nog duurder ook voor minder snelheid en geen telefonie.

  • Henk V

    En wie brengt bij jou de signalen binnen? Kaboutertjes? Je betaalt gewoon 9,95 p.m. aan KPN via Tiscali.

  • Wim

    Ooit gehoord van het Tiscali netwerk?

    Zo te lezen niet.

    Of tiscali moet kaboutertjes in dienst hebben.Henk V schreef:

    >

    > En wie brengt bij jou de signalen binnen? Kaboutertjes? Je

    > betaalt gewoon 9,95 p.m. aan KPN via Tiscali.