Scarlet One

  • adsl.pagina.nl

    Heeft iemand al enige ervaring met Scarlet One?

  • peter

    Nee

  • hobbelen dennis

    nee, maar als ik je een tip mag geven?

    ga op zoek via kieskeurig.nl of een ander programma naar verglijkbare aanbiedingen.

    bij scarlet ben je verplicht een mobiel abbootje erbij te nemen en de snelheid ligt rond de 512 kb/s down en 128 kb/s up

    de prijs is ook vrij hoog

    bij tiscali bijvoorbeel krijg je een 2048 kb/s down en 348 kb/s up en gratis telefonie voor 29.95 euro

  • Jeroen

    Die Beau loopt volgens mij flink uit z'n nek te lullen, kijk maar eens wat het kost als je een beetje goede snelheid wilt… ben je zo 60 tot 80 euro kwijt..

    Errug veel

  • wil

    Hoe is het gesteld met Wannadoo? Is er al wat verbeterd?

  • ZwarteCobra

    nee, maar als ik je een tip mag geven?

    ga op zoek via kieskeurig.nl of een ander programma naar verglijkbare aanbiedingen.

    bij scarlet ben je verplicht een mobiel abbootje erbij te nemen en de snelheid ligt rond de 512 kb/s down en 128 kb/s up

    de prijs is ook vrij hoog

    antwoord:

    maar wat betaal je er voor dan per maand ?

    wij willen dat ook gaan doen bij scarlet

  • Jur

    1 TIP!

    NEEM GEEN SCARLET.

    Ik heb er in de zomer een heel wat mensen gehoord die het wouden hebben maar uiteindelijk toch terug gaan naar een KPN provider….

  • Leon

    Scarlet sucks,

    Vanaf april hebben we scarlet zogenaamd inclusief vaste telefoon. Tot op heden is het scarlet niet gelukt om die vaste lijn te activeren, tewijl ik wel de kosten voor activering heb betaald. Maandelijks halen ze doodleuk de abbonemenskosten in, verder gebeurt er geen zak. Met scarlet mobiel bel je via orange. Leuk, maar hier in het noorden moet je toch eerst naar buiten om ontvangst te hebben.

    Heb je een vraag aan ze gesteld via email of in mijn geval een aangetekende brief, krijg je gewoon een standaard antwoord terug.

    Tijd voor verdere stappen… wordt je zo moe van…

  • sandra

    Beslist Niet doen!!!

    Ik heb in Mei 2005 een contract afgesloten voor telefoon en internet.

    De telefoonlijn overnemen van KPN was snel gebeurt maar na 5 maanden had ik nog geen internet. Het contract verbreken kan volgens Scarlet niet, daar heb ik aardig wat e-mails en faxen over gestuurd want telefoisch is men bijna niet te bereiken en als je al iemand spreekt zijn het standaard antwoorden.

    Ik heb het geluk gehad dat ik uiteidelijk toch van ze af gekomen ben maar de service is om te huilen……!!!