telfort of toch het net

  • Tinkelbell

    ik ben nu bij planet vindt het eigelijk wel duur.

    nu hebt ik bij telfort tot 20 mb voor zeg maar voor 30 euro .

    maar hoeveel houdt je nu precies over oja er zit bellen bij.

    dus internet plus bellen.

    en heeft iemand hier ervaring mee.

    het net is ook een optie lijkt me ook wel goed.

    daar houdt ik 4 mb aan over plus bellen.

    of kan je telfort op bellen en vragen wat je over houdt kunnen zei dat bereken .

    want dat lijkt me wel handig .voor het zelfde geldt houd je maar 1.6 mb over ik noem maar wat.

    groetjes michel

  • Ben

    Het schijnt dat de afstand van de centrale naar je huisaansluiting mede bepalend is voor de snelheid. Hier kan je controleren hoever je van ao'n centrale afwoont; http://pcdb.bbned.nl/

    Simpel postcode en huisnummer invullen.

    Succes!!!

  • Tinkelbell

    thanks maar nu woon ik 252 meter van de centrale .

    haal je dan een goede snelheid of is dit tever weg.

    groetjes michel

  • Ben

    Dit is super eigenlijk.

  • Menno

    Door de enorme administratieve chaos bij KNP/HetNet ben ik daar afgehaakt, ik krijg nog steeds nota's à € 0,00 !

  • dinie

    wij zijn bij het net bellen plus internet maar wij moeten wel elke maand 40€betalen

    de snelheid is wel goed maar wij hebben het wel opgezegd en gaan naar telford en daar houden wij van de 20mb 17 over en dat is veel goedkoper dan nou de 4mb en dan ook nog exstra voor het bellen,zorg wel dat je het vroeg genoeg opzegd want bij ons ging het van jaar tot jaar,nou kunnen de mensen voor een maand nemen maar dat teld voor ons niet omdat wij er al langer bijzijn.groeten dinie

  • alaan

    Ben sinds beging dit jaar bij Telfort, internet + bellen en het is een ramp. We hebben nog nooit zoveel de mobile telefoon moeten gebruiken omdat de vaste lijn het af laat weten. Volgens Telfort is onlangs de software verbeterd, waardoor de vaste telefonie beter zou zijn. Zou zijn, want het gaat nog regelmatig fout. Niet bereikbaar, niet kunnen bellen. En Telfort reageert nauwelijks op mailtjes en als ze het al doen verschuilen ze zich achter de algemene voorwaarden……Telfort, als ik eraf kan doe ik dat, nog maar een paar maanden.

  • dinie

    nou wij hebben telfort gekregen in november nog niet een dag goede ontvangst gehad overdag dan ging het eerst nog wel en de snelheid was ook meer dan 12mb,dat vonden wij een hele goeie snelheid maar s,avonds bellen vergeet het maar en in de weekenden internet vergeet het,tot er iemand die een computerbedrijf heeft er zich aan heeft gezet,nou is het bijna opgelost ,ons modem was naar de bliksem dus heeft hij er zolang een ander aangehangen en nou werkt het,een fluitje van een cent alleen ondersteunt die modem de telefoon niet dus nou is het wachten op een nieuw modem,en als die er is dan hoop ik dat alles opgelost is ,ik hou jullie op de hoogte.groeten dinie

  • marianne

    ik heb nu ca jaar telfort,

    wat een ramp, net als dinie regelmatig geen telefoon, moet je mob eens naar telfort bellen, binnen notime zit je op 30 euro. en dat wordt door hun NIET vergoed. Mijn internet verbinding is super instabiel. haal de 20mb nooit niet, mag blij zijn als ik 2 tot 3 mb haal(dan is die redelijk stabiel) heb ik uitschieters naar 8 mb dan zakt het heel snel terug naar minder als 1mb, je snapt wat dat dan doet met het downloaden van films of het willen openen van internet. Heb vrienden die ook telfort hebben, en zij hebben een super verbinding. De klantenservice is echt NIET goed. hoop dat je wat wijzer bent??? Ik ben ook nog druk op zoek naar een goede provider.. wie weet wat????

    gr marianne

  • pikachu

    Raise awareness about isolation and self-isolation when returning from epidemic areas to limit the spread of covid-19 to the community. us map