Internet. (Graag zo spoedig mogelijk aantwoord)

  • rocks-online.nl

    Hallo allemaal,

    Dit is de volgende vraag van m'n kennissen

    Half december gaan zei verhuizen voor een HALF JAAR…….

    naar een ander dorp in een vakantie-appartement bij een fam.

    omdat de andere woning nog niet klaar is. Daar hebben ze

    geen vaste telefoonaansluiting. Weten jullie of er dan toch

    een manier is om te internetten ?? Ze zitten daar maar +/-

    een half jaar.

    Alvast bedankt voor het beantwoorden.

    Groeten Rocks-online.nl

  • Clément

    Ik heb wel een oplossing, gaat kijken of in dat gebied UMTS beschikbaar is.

    Dan kan je met een “Laptop” Web and walk van T-Mobile nemen.

    Het is volgens mij wel een contract voor een jaar.

    en is erg duur, 50 euro excl BTW..

    Een andere oplossing heb ik niet echt, want via de schotel internetten heb je ook

    een telefoonlijn nodig.

    Succes

  • hslu

    a

  • hslu

    het is nog niet midden december!

    andere mogelijkheid: bij de buren op dat voorlopige vakantie/woonadres vragen of iemand a) een fixnet telefoon heeft, b) adsl heeft, c) een WLAN-router voor z`n eigen netwerk thuis. Die buur kan z`n router als accespoint ter beschikking stellen. Hij mag die verbinding niet coderen met WEP, enz, anders heb jij geen toegang. Om beide privacy te behouden, moet de buurman volgens aanwijzingen van Windows zijn netwerk een eigen naam geven en al zijn PC`s coderen (met een stick of diskette), jouw kennissen kunnen dat ook doen, ook met maar één PC. Zo gebruiken 2 “werkgroepen” van PC`s dezelfde adsl-poort. Betaal die buurman als dank het adsl-abo….

    Je kunt ook vol (in duplex) met een satelliet internetverbinding hebben, maar dat is zeker voor een half jaar onmetenlijk duur: je moet de hele inrichting met stabiele paraboolspiegel (schotel) en zend- en ontvangstinrichtingen kopen (ongeveer € 5000.00) plus de montagekosten plus de jaarlijkse huur van ongeveer €1000 of nog meer, afhankelijk van de snelheid die je wenst.

  • Sparky

    Learning a ton from these neat atrlices.

  • pikachu

    Raise awareness of isolation and self-isolation upon returning from epidemic areas to limit the spread of covid-19 to the community. mapquest driving directions