over naar tele2

  • dinie

    ik ben hier nog niet geweest, (volgens mij)wij willen van provider veranderen en dan tele2 nemen,die van 29,95? per maand,een snelheid van 4mb is genoeg voor ons ,wij zijn nou nog bij het net en daar hebben wij de helft van de snelheid nog niet,en ik heb gelezen dat je meer dan een pc mag aansluiten.maar zijn er ook nadelen aan verbonden waar wij rekening mee moeten houden,ik neem aan dat hier wel mensen zijn die ook tele2 hebben,reageer dan a u b,want wij zitten er wel 2jaar aan vast,alvast bedankt .groeten dinie

  • Wendy mv Jeremy&Dana

    wij hebben ook tele2 maar dan wel de 20mbit verbinding en wij hebben nergens last van .

    zitten hier met een pc en laptop

  • bill

    Probleem bij tele2 is momenteel dat alles aangenomen wordt terwijl de adsl modems niet leverbaar zijn. Daardoor moet je lang wachten op je aansluiting. En dan kun je tegen problemen aanlopen, maar dat geld voor iedere ISP.

    http://gebruikers.eu

  • patrick rombout

    ik heb hier ook adsl van tele2 en ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad,ook weinig storingen en dergelijke.

  • Easter

    Dude, right on there brhoetr.

  • Symona

    Super jazzed about gttieng that know-how.

  • pikachu

    Prevent covid-19 by wearing a mask when going out, washing your hands often with soap, and cleaning the house to limit the virus. shell shockers