Start van XS4ALL of Kpn internetplusbellen

  • Roland

    Hallo,

    Ik had ook @home sinds 2000 maar ben per 24 maart overgestapt naar internetplusbellen van de kpn , waarom ik deze overstap heb gemaakt is dat @home , dag en avond verschil is qua snelheid overdag redelijk en avond bagger, de klantenservice laat het ook afweten.

    Maar nu heb ik dus internetplusbellen en wat een verschil geen dag en avond verschil, bellen gaat prima/uitstekend, en in de toekomst (dacht mei dit jaar) tv van kpn.

    Mij hoor je niet meer klagen ik ben erg tevreden.

    Groeten Roland

  • Martin

    Ik heb net me aangesloten bij InternetplusBellen Go voor 34.95 + 2.50 voor na 19.00 bellen savonds

    Samen komt dit uit op 37.45

    Ik had al KPN bellen basis en internet via mijn werk, maarja als ze op het werk niets aan de tarieven doen?

    Ik kan wel naar Tele2 maar daar heb ik vroeger ooit rare rekeningen van gekregen maar ik kan niet zeggen dat ze slecht zijn geen ervaring

  • Erik

    Ik ben eruit!!!!

    Het is ADSL surfen en bellen geworden van HetNet.

    €29,95 per maand.

    Bedankt voor het meedenken en aandragen van opties.

    Groeten,

    Erik

  • Ton

    Monteur heb je niet nodig Instructie boekje goed lezen dan is het aansluiten een fluitje

  • Erik

    Hoi Ton,

    heb je ditzelfde abonnement?

    Bevalt het?

    En hoelang is de levertijd?

    Groeten,

    Erik

  • Menno

    Daar krijg je geen spijt van, ik zat eerst ook bij @Home, als je alles in de meterkast had zitten, kun je de oude netwerkkabel weer gebruiken, draadloos gaf bij mij problemen vanwege de gewapend beton, Kijk ook nog even bij:

    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1128111

  • bert

    Pas op, met nummer overdragen

    Terug naar originele telefoonlijn is NOOIT meer mogelijk met oude nummer

    zodra Internetplusbellen actief is.

  • rinse de wit

    dat klopt mensen die tevreden zijn die hoor je niet ,is ook logisch ,

    ik heb goede ervaringen met xs4all op alle gebied ,als er wat is is er binnen een dag of 2 een monteur

    oky dat wou ff zeggen grt rinse