ADSL zonder vaste telefoon

  • Johan

    Hallo,

    ik ben op zoek naar een snelle internet verbinding waar ik geen kpn vaste telefonie abonnementen voor hoef te hebben teven heb ik besloten helemaal geen vaste telefoon meer te willen dus alleen internet weet iemand of en waar dat dit kan???

    Groeten Johan

  • anita

    Bij KPN kun je nu ook direct ADSL krijgen, ADSL zonder vaste telefoon, de goedkoopste versie is 30,95 per maand zonder datalimiet. Er zijn ook andere aanbieders die dit aanbieden, maar je moet dan nog wel € 9 per maand aan de KPN betalen voor gebruik van hun koperdraadje, waarover je verbinding loopt. Soms hebben andere aanbieders dit ook al in hun maandbedrag doorberekend. ff zoeken naar de voordeligste in jouw buurt dus. via een vergelijkpagina. succes ermeee

  • Clément

    www.internetten.nl en dan je postcode opzoeken, en kijken of het mogelijk is in jou regio om internet te nemen via de ADSL zonder telefonie.

    Er staat bij Internetten.nl bij via welk netwerk je kan internetten.

    Succes

  • pikachu

    I am really happy to have found this site at last. Really informative and meaningful activities, Thanks for the post and effort! Please continue to share more as a blog. I have now saved it to my bookmarks so I can keep in touch with you. fireboy and watergirl