Internetplusbellen van KPN

  • Jeroen

    Heeft iemand al ervaring met internetplusbellen van KPN!? Ik vind het wel een interessante aanbieding maar ik weet niet of het wat is. Internetprovider is zeker Planet als je bij KPN ADSL afsluit?

  • Maarten

    Ik heb me er voor opgegeven. Het spreekt me erg aan. Maar eerst moet mijn ADSL van Het Net worden overgezet naar Direct ADSL van KPN. Duurt 1 à 2 weken dacht KPN, en daarna komt het internetplusbellen. Je krijgt een soort modem waarop ook je telefoon wordt ingeplugd, en waarmee je draadloos kunt internetten. Dat kan ik ook met mijn huidige modem, dus die kan naar Marktplaats (maar daar ben ik niet de enige zag ik al…). Maar installatiepakket, monteur en modem gratis, en geen eenmalige kosten naar ik begreep, dus dat is niet verkeerd. Een collega van mij heeft een soortgelijk concept van Versatel (met dat voetbalgedoe) en hij is er erg tevreden mee. Niet zozeer met Versatel maar wel met het internetten en bellen voor een vaste prijs. Dus ik ga ervoor! Komt nog bij dat ik in de loop van het jaar ook wel digitale TV in het KPN-pakket erbij verwacht, dus dan wordt het alleen maar mooier.

  • Ton

    Sinds 19 januari heb ik een abonnement op InternetPlusBellen Go met BelOnbeperkt Altijd. Het signaal van de draadloze verbinding tussen mijn computer en het modem is soms zeer goed, dan weer zo zwak dat de verbinding wegvalt. De verbinding is niet eenvoudig te herstellen. Soms lukt het alleen door de hele installatieprocedure met 2 cd-roms over te doen, soms lukt het helemaal niet meer. Momenteel gebruik ik een kabel tussen mijn computer en het modem. Ik kan dit abonnement helaas niet voor draadloos internetten aanbevelen. De verbinding is zeer onstabiel.

  • Floor

    Ik heb sinds begin dit jaar de lite versie, op zich bevalt het goed. Ik heb echter 1 minpuntje: de snelheid is (nog) niet wat ze beloven. Ik zou met de lite versie 3000bps moeten hebben, maar in de praktijk komt dit dichter bij de 2000.