versatel? = VersaHEL

  • Jedi

    Hallo allemaal,

    ik heb even een vraagje (en ik wil even mijn ei kwijt)

    Al 2 weken hebben wij geen internet meer omdat er bij versatel een z.g.n. IP storing zou zijn…Nu verteld een medewerker mij net (5 min geleden) dat het een gecompliceerd probleem zou zijn in de wijkcentrale…

    Allemaal leuk en aardig maar euhm gaat iemand dat nog verhelpen?

    “ja mevrouw we doen ons best” (maar natuurlijk)

    Dat zeggen ze dus al vanaf vrijdag 16 Oktober .

    Maar goed heeft iemand in Zutphen ook problemen met dit geneuzel??

    Dan weten weten wij dat we niet de enigen zijn.

    Alvast bedankt!

    (best handig zo'n tel lijn alleen i-net gaat erg traag)

  • Charida

    Een vriend van ons heeft al 2 maanden geen internet. Nog erger nog nooit een verbinding gehad. Zomaar opzeggen kan niet, want hij moet Versatel nog 1 maand de kans geven om het op te lossen. Hij wil nu Wanadoo maar Versatel wil de lijn niet vrijgeven.

  • jedi

    Nou wij hebben net de bewuste brief opgestuurd (aangetekend) en idd de 30 dagen gegeven ook hebben wij de incasso stopgezet want ik ben niet degene die aan contrachtbreuk doe maar dat zijn hun. volgens het contract moeten hun intertnet leveren en dat doen ze niet.

    Wij gaan noodgedwongen maar kabel internet nemen want ook wij denken dat verslaaptel de lijn niet gaan vrijgeven totdat ons contract is afgelopen.

    Met andere woorden een hoop gedoe helaas

  • viloka25

    I read this article! I hope you will continue to have such articles to share with everyone! thank you! shell shockers

  • cocas

    You have given very useful information. Keep it up and keep blogging. I look forward to reading your next post.infected days