Wanadoo of Speedlinq

  • Jos

    Welke is beter: Wanadoo met eigen netwerk of Speedlinq via Tiscali netwerk.

    Heb nu Compuserve 5120/830 voor 44,95 Eur ook via Tiscali netwerk, ben nooit tevreden geweest over de upload, hier nooit de beloofde 1024 gehaald. Ik mocht blij zijn als ik hier 40% van haalde.

    Wil nu overstappen en zie 2 aanbiedingen: Wanadoo ADSL Family 4096/640 voor 22,50 eur, maar lever ik in op de uploadsnelheif of Speedlinq All-in 5120/1024 voor 25,- Eur

  • Pepe

    Beide niet echt duur voor de aangeboden snelheid. Voordeel van Speedlinq over Tiscali netwerk is dat je binnen hetzelfde netwerk blijft, voor de netwerkleverancier is dit slechts een administratieve aanpassing, er hoeft fysiek niets te gebeuren in de centrale. Dit maakt de kans dat het misgaat bijna nul.

  • peter

    Wij zijn van wanadoo lite via kpn overgestapt op wanadoo familie via wanadoo netwerk. Resultaat vanaf 27 juli j.l. geen internet meer mogelijk livebox draadloos werkt niet naar behoren stoort de telefoonlijn van kpn. Na uren dagen met de helpdesk in conflict over een eventuele oplossing.Heeft wanadoo mij als klant eruit geflikkert.Ik had verzocht om mij terug te koppelen naar wanadoo via kpn maar dat wil men niet .Ik ben dus uiterst ontevreden over de service en afwikkeling van wanadoo.Men gaf ook toe dat de opstart met een eigen netwerk nogal problemen met zich meebracht.Nou nu maar een andere provider zoeken.

  • Andre Thelen

    Begin nooit aan Wanadoo, dit zijn een stelletje oplichters die hun afspraken niet nakomen.

  • pikachu

    Thank you for sharing this good post, I am very impressed with your post, the information given is detailed and easy to understand. I will follow your next post often. mapquest driving directions